Sayfalar

16 Nisan 2011 Cumartesi

Meksika'daki Garip Yaratık Esrarını Sürdürüyor

Meksika'da 2007'de bir çiftçi tarafından bulunup öldürülen ve türü belirlenemeyen DNA bilgisine de ulaşılamayan yaratığın bir benzerinin görüldüğü öne sürüldü.

Kısa boylu olan yaratığın uzaylı olduğu yönündeki iddialara rağmen genel görüş gizemli yaratığın henüz keşfedilmemiş bir hayvan olduğu yönünde.

Bild gazetesi yaratığın ölüsünü
Meksika'nın Metepec kentinde görüntüleyerek yayınlandı.

Hemen öldürüldüğü için hakkında yeterince bilgi edinilemeyen yaratığın gözlerinin çok gelişmiş olduğu belirtiliyor.

3 yorum:

  1. inanamıyorum bu nasıl olur? kabuklu yemiş yiyordum kabuğunu yuttum. şaşırdım, afalladım, yamuldum.

    YanıtlaSil
  2. Evet cidden çok enterasan bir şey , okurken bende çok şaşırdım ..

    YanıtlaSil
  3. Evet cidden enteresan bir şey ondan dolayı ekledim siteye bu yazıyı ve yorumlarınız için çok teşekkürler ..

    YanıtlaSil