Sayfalar

26 Temmuz 2011 Salı

ÇıĞLıK ( 2.KiTaP )

SeLaM KoRkU SeVeRLer ,
Size Hemen Daha Yeni Çıkmış olan bir kitap serisinin  ve Çok satanlar Listesinde Yerini Alan ÇıĞLık Adındaki 2.Kitabı Sunacağım . Ben Beğendim Zaten beğenmesen Siteye Güzel Kitap Diye Koymam :) Neyse Kısaca Size İyi Okumalar , Umarım Sizde Benim kadar bu kitabı beğenirsiniz . Korku Habercisi Söylemedi demeyin :) Haahahahah :)



Arka Kapak

OKURLARI TUTSAK EDEN BÜYÜK HEYECAN VE KEYİFLE OKUNAN FISILTI 2.KİTABI ÇIĞLIK'LA KALDIĞI YERDEN DEVAM EDİYOR…
Nora Grey'in hayatı mükemmellikten hâlâ çok uzaktadır. Hayatına kastedilmiş olması hoş bir deneyim olmasa da en azından bu durumun içinden bir koruyucu melek sahibi olarak çıkmıştır. Gizemli, çekici ve muhteşem bir koruyucu melek. Ama Nora'nın hayatındaki yerine rağmen, Patch'in hareketleri kesinlikle meleksi değildir. Hatta her zamankinden daha anlaşılmaz görünmektedir;
tabii bu mümkünse.


Hayatındaki gerçeklerin ne olduğunu umutsuzca öğrenmek isteyen Nora, cevaplara ulaşabilmek için kendisini giderek tehlikeli hale gelen durumların içerisine sokar. Ama belki de bazı şeyler olduğu gibi bırakılmalıdır, zira gerçek, güven duyduğu her şeyi ve herkesi yok edebilir.


"Yılın en ateşli serisi."

-SUGAR MAGAZINE

"Sürükleyici, heyecan verici bir kitap. Doğaüstü aşk hikâyelerinin hayranlarını kendine tutsak edecek."
-PUBLISHERS WEEKLY

Yazar:Becca Fitzpatrick
Çevirmen:Sevinç Tezcan Yanar
Sayfa Sayısı: 408
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus


( Alıntıdır )

4 yorum:

  1. fısıltıyı 1 günde bitirdim ve çığlığı alıp okumak için sabırsızlanıyorum gerçektende güzel kitap :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya süper bir kitap fısıltı ama Daha alıp okumak nasip olmadı :( Hala Gece evi serisi ( Uyanmış'ı ) Okuyorum Ondan sonra Düşüş Serisinden Azap'ı Okuyacağım . Bu arada sende her halde benim gibi kitap'ı okumaya başladı mı bırakamayanlardansın her halde ??

    YanıtlaSil
  3. okuduğunuz kitaplardan yorum yapsanız daha iyi olur. okumayanlar da bilir ne içerdiğini.

    YanıtlaSil
  4. Yorumunuz İçin Çok teşekkürler .

    YanıtlaSil