Sayfalar

14 Temmuz 2011 Perşembe

Disturbed - Asylum ( Süper Bir Müzik )

Disturbed - Asylum çok güzel bir Rock Müzik Cidden benim çok çok hoşuma gitti . Umarım Sizde benim kadar beğenirsibiz . Kısaca İyi Dinlemeler ...


                          Disturbed - Asylum ( HD )  :


Müziğin Çevrisi :


BIRAK BENİ

Kalıntılara hiç rastlanmamış
Kalp aşşağılanıyordu
Sahte gülümsemelerle birlikte
Hiç bir kanıt olmamasına rağmen bulunmuştu
O hiçbir zaman tamamen gitmedi

Lanetli sesi karşılamaya çalıştım
Başka bir güne gitmiş
Başka bir geceye tükenmiş
Karanlık güçler beni yer altına çekin
ve asla uzaklara götürme
Nasıl hissizleşebiliyorum
Bu sefer kurtulamayacağım
Yalnızlık beni öldürüyor

Tekrardan huzuru tadabilecek miyim ?
İnanmiyorum
Ulaşamiyorum
Bence,biliyorum bu sadece başka bir belirti
asla uzaklara götürme


Terörün yönü benim
Dehşetli son anlarla
Olmam gereken yerde
Ve ölmeyi hissediyorum
Sığınakta(yalan yaşamak )


Sana aşık olduğumu bilmiyorsun
Ve ben hazır değildim
Sığınmak için(rahatlamak yalan)
Gitmek için
Beni senin mezarına sürüklüyor
Senin sığınağına (yalanı unut)
Üstesinden gelebilmek ve bunu hissetmek için senin çağına katılamam
Fakat yalnızlık beni öldürüyor


Ölüm resimlerle yine heryerde
Onlar arkamda,haklısın
Beni bulmaya çalışıyorlar
Ölümcül günahlarım için beni yargıla
Bu tamamen beni büyütür

Biliyorum.hiçbir zaman huzurlu bir geceyi tadamiyacağım
Beni duymaktan korkuyorlar
Benden korkmuyorlar
Ahlaki bir suç için beni cezalandırın
O borç tamamen ödenmiş değildi


Terörün yönü benim
Dehşetli son anlarla
Olmam gereken yerde
Ve ölmeyi hissediyorum
Sığınakta(yalan yaşamak )

Sana aşık olduğumu bilmiyorsun
Ve ben hazır değildim
Sığınmak için(rahatlamak yalan)
Gitmek için
Beni senin mezarına sürüklüyor
Senin sığınağına (yalanı unut)
Üstesinden gelebilmek ve bunu hissetmek için senin çağına katılamam
Fakat yalnızlık beni öldürüyor


Sonunda hiçbir acı olmayacak(daha fazla acı
Sonunda herşeyi bulacağız(hiçbir şeyi)
Sonunda inancına soru sorabilirsin (hangi inanç)
Sonunda farkına varacaksınız
Kaç tane kaydettiğinizi
Bu çok uzun oldu(çok uzun)
Daha fazla şeytani rüyalar yok
Destroyer ,ışık geliyor
çünkü anı beni öldürüyor


Barınakta (yalan yaşamak)
Şimdi gitmeliyim,beni senin mezarına sürüklüyor
sığınmak için(yalanı yaşıyoruz)
Üstesinden gelebilmek ve bunu hissetmek için senin çağına katılamam
Bu dünya bana uygun değil

Sığınakta yaşamak için zorlama
Hayatta olduğum sürece
Sığınakta yaşamak istemiyorum
Yalan Yaşamak
Sığınakta yaşamak için zorlama
Ben bir yalanım
                                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder