Sayfalar

7 Eylül 2011 Çarşamba

Vampir Günlükleri : Dönüş- GeceYarısı

Merhaba Korku Severlerrrr :)
Bu Günkü Haberimiz Vampir Günlüklerinin Yeni Çıkan Kitabı :) Tabi Benim Bu serinin 4 kitabınıda Okumuşluğum vardır :) Neden mii devam etmedim ? Çünkü ben bu kitaptan önce dizisini izliyordum ve inanın dizisiyle pek alakalı değil . Ben sevmedim kitabını biraz sıkıcı geldi , tabi sevenler varsa onu bilmem :) Bu benim  kendi görüşüm :) Ama Öncelikle size Vampir Günlüklerinin dizisini izlemenizi öneririm :) Çünkü Dizisi kitabından daha güzel . Neyse Haydi Bakalım Şimdi Vampir Günlüklerinin Yeni Kitabını Sizlere Tanıtayim :) İyi Okumalar KoRkU SeVeRLeR :)


Arka Kapak
STEFAN, DAMON VE BEN.

HİÇBİRİMİZ ESKİSİ GİBİ DEĞİLİZ.

HIRSLARIMIZ MASUMİYETİMİZİ BİZDEN ÇALDI. ŞİMDİ SIRA AŞKIMIZA MI GELDİ?

SEVGİLİ GÜNLÜK,

Ne yapacağımı bilmiyorum. Matt hapiste. Damon, Bonnie’yi Karanlık Boyut’a götürdü. Ve Meredith… Görünüşe bakılırsa, Meredith’in hepimizinkinin toplamından daha fazla sırrı var. Onda bir gariplik olduğunu daha önce nasıl fark edemedim? Stefan’la tek yapabileceğimiz birbirimize tutunup dua etmek. Artık sonun yaklaştığını hissediyorum… Ve korkuyorum.

Yazar:
L. J. Smith
Çevirmen:Beril Tüccarbaşıoğlu Uğur

Sayfa Sayısı: 560
Dili: Türkçe
Yayınevi:
Artemis Yayınları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder